Kawan2 Terima kasih kerana sudi bersama saya

Monday, May 10, 2010

kek vegetarian + edible image

Kek vegetarian (Kek Choc. )

Kek span Stoberi

Kek2 ni order dr customer tetap kite yan..hehehe..sblm ni yan ade order tp kite tolak sbb order dh penuh huhu...tak nk tamak kang tak terbuat naye jer hee..kali ni yan order lg kebetulan order pun penuh gak aiyooo...tak sampai hati nk tolak lagi dh ni...

tp disebbkan salah satu keknya adalah kek vegetarian ni yg semangat nk ambik order ni walaupun x pernah wat lg kek tu heee... dan lg satu guna edible image so tak delah mkn masa sangat nk deko hee..maklumlah bila gambar dh ade so tak yah deko sarat2 kan..tu yg kite selit2 gak order yan ni...pandai2lah nanti adjust hee..sampai harinya kek siap tp tat buah plak tak siap lg (gambar tat ade kat entry bwh k..) huhu..janji ambik kul 9.00pg cepat2 sms yan pg tu suh ambik tengahri sikit ..huhu..nasib baik yan ok...tq yan..

SMS dr yan :Slm..kek choc. yg ko buat sedap sangat mengalahkan yg ade telor..ipar duai semua puji.bapak mertua yan yg sakit pun mkn sampai bersih pinggan.srnok kitorang..t.kasih



No comments:

Post a Comment

Post a Comment