Kawan2 Terima kasih kerana sudi bersama saya

Sunday, August 9, 2009

Babie Doll Cake & My 1st Fondan figurine


Kisah seorang Puteri yang kesunyian di dalam taman ditemani serangga dan binantang yang cute..he..he..


hai semua..saya belum berpunya tau..


banyaknya serangga dlm taman ni..


Hai..cik lebah jgn hisap madu aku ya..aku tak banyak madu cik bunga ros banyak..betul aku tak tipu..he.he.

Tuan puteri saya kat belakang tuan puteri ni..jaga2 jgn berundur ya..


Wah...banyak bunga..mesti banyak madunya ni..


Mak kenapa kolam ni kecik..ntahlah dah tak cukup space kut..


yey..! saya dh sampai dulu..alamak besornya cendawan.


ermm..cam na nk panjat ni..licin bebenor rumput ni..kenapalah diorang tak sediakan tangga tak pun escalator kan senang..


Salam semua..order kali ni datang drpd En.Wan Ketua Pemuda UMNO dr Banting.Dia minta kite buatkan kek Barbie doll utk anak tersayang Puteri Asha Suffiya yang ke 4 tahun.Dia ade bg contoh design utk kek tu..tp kite saja tambah2 tang serangga tu..asalnya seekor itik dlm kolam jer..tapi tangan gatai..nk letak gak.lagi pun br nk belajor wat fondan figurine ni..tak g kelas mana pun belajor dr blog kwn2 jer..pastu parktis kat umah..peh..penat jugak nk uli fondan ni..tp seronok mcm main tanah liat jer..he.he..ape pun tq En.Wan order ngan kite.


No comments:

Post a Comment